Välkommen till Masterskier.blogspot.com

Nu har du kommit till en blogg för alpinister och alla med intresse i sporten. Ämnet är alpint och här förmedlas åsikter, händelser, prestationer och annat smått å gott inom området. Du finner även en presentation av mig själv som master skier.

torsdag 16 oktober 2008

Dräkter och annat snyggt till salu!


Nu har jag ett parti mycket prisvärda och framförallt kvalitetsmässiga, snygga, fräna dräkter, jackor, västar m.m. hemma hos mig.

Som vanligt går pengarna till behövande och då menar jag inte mig själv. Jag har i princip allt jag behöver, förutom möjligtvis ett par hårda Fisher 165 SL... ;-)

Det finns bla några riktigt snabba dräkter till rätt kurs. Storlekarna passar sannolikt till A-åkare och uppåt i första hand. Samtliga modeller är "Asics". Österikiska modeller samt en italiensk. Det finns tröjor, pannband, mössor, underställ, strumpor m.m. Räkna med ungefär halva priset!

Kom och kolla in materialet!

Inga kommentarer: