Välkommen till Masterskier.blogspot.com

Nu har du kommit till en blogg för alpinister och alla med intresse i sporten. Ämnet är alpint och här förmedlas åsikter, händelser, prestationer och annat smått å gott inom området. Du finner även en presentation av mig själv som master skier.

lördag 10 april 2010

Bloggar för Kuriren under SM i Björkliden!

Jag kommer att blogga för kuriren under SM-veckan! Surfa in på kuriren.nu och följ bloggandet från bl a mig och tävlingsledaren Toni Franz, skidgymnasietränar-legenden Rune Dahlström samt upcoming girl, Natalie Hermansson från Luleå Alpina. Surfa in och sök upp länken "bloggar" i vänster kant på skärmen. Tillsammans skall vi försöka ge Er en inblick i lite action från SM i alpint på plats i vackra Björkliden.

Janne Klein har fixat en hjälmkamera och jag kommer att ha rollen som föråkare tillsammans med bl a min veterankompis Mats Holmgren. Med Mats rutin känner jag mig trygg och det skall bli några riktigt spännande dagar. Planen är klar!

Slutligen, mitt knäont är som "utraderat"! Sänder ett tack till Smärtkliniken i Piteå och den ständigt engagerade doktor Ekström.

Kika gärna in på webben,

http://www.bjorkliden.com/?q=node/541

Inga kommentarer: